دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده

کت و شلوار حریر

مهم ترین نکات در خرید کت و شلوار دامادی خرید کت و شلوار دامادی نیازمند رعایت یک سری اصول و قواعد خاص می‌باشد. مطمئن باشید درصورت رعایت این آداب زیبایی و وقار شما دو چندان خواهد شد و شما حس بهتری نسبت به خود و زی خود دارید. خرید کت و شلوار دامادی با خرید لباس های دیگر شدید متمایز است پس لطفا نهایت دقت را در نفس داشته باشید.

تا کت و شلوار شما با بقیه مهمانان متفاوت باشد.

قانونی ترین و بهترین رنگ از بهر خرید کت و شلوار مردانه دامادی فام تار است اما بر خلاف تصور بسیاری از افراد رنگ کت و شلوار دامادی حتما نباید مشکی یا سفید باشد شما میتوانید از رنگ های دیگر مثابه بلوبلک، طیف های مختلف رنگ طوسی، کرم و … استفاده کنید. به ریخت کلی اگر مراسم شما در فصل تابستان انجام میشود شما میتوانید از صبغه های روشن مثل منسوب به طوس و کرم از بهر خاص بودن و اگر در فصل شتا اعمال میشود از لون های تاریک تر استفاده کنید. در ضمن پیشنهاد میشود اگر گنده بدنه هستید از رنگ های تیره تر استفاده کنید.

بستن دستمال گردن با کت و شلوار (مدل گره کراواتی)

کت شلوار ذغال سنگی کت و شلوار حریر

بهترین رنگ به‌سبب کت و شلوار دامادی سفید می‌باشد مگر در ست های خاص میتوانید از رنگ های تاریک هم استفاده کنید به‌خاطر مثال اگر کت و شلوار مردانه شما آبی یخی می‌باشد میتوانید از رنگ بلوبلک استفاده کنید با کراوات طرح صلیب در زمینه رنگ کت و شلوار و پیراهن و در صورت کلی اگر کت و شلوار شما تیره است حتما از پیراهن سفید غافل سرود ولی ار کت و شلوار شما نوردار می‌باشد از تیره ترین رنگ مکمل خرید عمده کت و شلوار مردانه خود استفاده کنید برای مثال درصورتی‌که کت وشلوار شما جود می‌باشد از پیراهن قهوه ایی با کراوات هم گون کت و شلوار یعنی کرم استفاده کنید.

تعیین کراوات یکی از مهم ترین قسمت های خرید کت و شلوار دامادی می‌باشد. در انتخاب کراوات باید به صبغه کت وشلوار و پیراهن دقت کنید. کراوات دامادی نباید خیلی شلوغ باشد افزون‌تر سعی کنید کراواتی انتخاب کنید که ساده باشد یا الگو خیلی ریز داشته باشد. دومین نکته که در خرید کت و شلوار باید دقت کنید این است که چنانچه کت و شلوار تیره گزینش میکنید سعی کنید کراواتی هم فام خود کت شلوار تعیین کنید به‌جهت مثال اگر کت و شلوار شما مشکی می‌باشد رنگ کراوات شما باید مشکی باشد. میتوانید با کت و شلوار مشکی کراوات زرشکی استفاده کنید ولی در صورتی که شما مهمان عروسی باشید نه داماد!!!!

کت و شلوار خلبانی | ارزانترین چطور خوشتیپ باشیم؟ (اصول کت و شلوار مردانه) -

– آستین های کت شما نباید آن قدر گشاد باشد که دستانتان در آن گم شود و از سرشانه هایتان نباید به صورت خط خط بایستد. اندازه آستین کت شما باید طوری باشد که آستین پیراهن حدود 1تا 1.5 سانتی متر از کت بیرون بزند حتما توجه داشته باشید که این اندازه نباید از 1.5 سانتی متر گذر کند و بسیار تر شود، آستین کت باید در بالای مچ دستتون روش بگیرد.

– قد کت شما باید طوری باشد که شما بتونید دستتان را راحت در جیب شلوارتان قرار دهید و اگر نمی تونید این کار رو به راحتی انجام بدید یعنی قد کت شما بلند هست قد کت باید تا جایی باشد که قوس بالایی باسن را بپوشاند و نهایتا از قوس باسن زیرین تر نباشد. لبه‌ی پایین آستین کت با قد پایین کت تقریبا به هم نزدیک هستند البته قد کت چند سانتی متری بلندتر باشد. بلندی کت باید آنقدر باشد که کل زیپ شلوار را بپوشاند.