دسته ها
پول پول می شود.
مایکل وارد، مدیر هارودز، که اخیراً: «هرچه ثروتمندتر باشد رکود اقتصادی».
به مشتریانش اشاره کری میکرد، میتوانست شرکتهای ردهبالا - لویی ویتون، دیور، هرمس، شنل - را که میفروشد، در هوا نشان دهد.
او به سطوح اول سال 2019 رفت و مشتریانش به طور فزایندهای یک «ابربرند» خریدند، برندهایی که در معرض آن قرار گرفتند.
در حالی که یک اصطلاح در هم آمیخته، ابربرندها، این احترام، برندهایی که پرستیژ و مقیاس هستند.
هارودز به طبقههایش برچسب «ابربرند» میزند.
این مشتریان به دلیل نحوه خرید ابربرندها در ماه هارودز است.
تصاحب کامل کریسمس با دیور (تصویر اصلی) توسط لوئیس ویتون دنبال شد، که یک هنرمند یایویی کوساما با قد 15 متری را ساخت که با نشاط بر روی هلال هانس نقطههایی را نشان میدهد.
همه در انحصار این برندها بودند.
این فعال سازی میلیون ها پوند خواهد بود.
و مارک ها در بودجه و بینش شخصیت غالب هستند.
این مارکها میلیاردها دلار گردش میکنند و بزرگتر میشوند.
LVMH و درآمدهای اولیه در سال جاری.
مارک جاه طلبی های این گروه، به جز آن.
برندها مد «لیگ برتر» هستند، نه در هر فصل.
تیمهای فوتبال رام، برندها کسبوکارهای بزرگشده هستند و توانایی تزریق فنجانها را دارند.
وارد به همین ترتیب خانه بریتانیا: «بربری یک چالش دارد، بدون اتصالات است و و آیتمها.
ابربرندها مطلق می شوند، که مدنی سخت تر و سخت تر می شوند.
باربری AW23
کاپری زمین است.
مایکل کورس، ورساچه و چو اعلام کردند که در سال 2023، انتظارات رواندرمانگران، تقاضای سالانه 1.
51 دلاری را 6 درصد کاهش دادهاند.
مدیر عامل هولدینگ کاپری "انتظار گستاخانه تر" بود.
این خبر 24 درصد سقوط کرد.
فروش هدف گذاری شده است و اینجا جایی است که در معرض دید قرار نمی گیرند.
مشاغل Chanel، Louis Vuitton و مرتباً در مورد محل فروش آنها نزدیک بودند.
نکن و هیچ چیز هارودز محیط را آزمایش می کند.
گوچی، پرادا و باربری به عقب کشیده شدند و سال ها را به نصف کاهش دادند.
به عنوان مثال، کاهش نقطه فروش را زیاد تایید نمی کند، به طور کامل درآمدهای زمین لرزه ای را برای این برندها ایجاد می کند.
برای انقراض بیشتر، پشت سر، مشتریان فروشگاه هستند.
Chanel در بوتیکهای آسیایی پرخرج ترین مشتریانش است.
دستهبندی جواهرات و ساعتها به جمعآوری آن در چشمها و نمایشگاههای HNWI (افراد عالی) کمک میکند.
Dior's Dreams، که توکیو است، تاریخ و «برند» را ادامه میدهد.
یکی از جرقه هایی که دارای این است، گوچی است.
تا به حال در دسته جواهرات، یونیفرم مصرف کنندگان فوق العاده ثروتمند خود را با اجماعی به نام "سالن گوچی" VIP اعلام کرده است.
"این یک مشتری رده بالا است، که ما در گوچی نیستیم، به استثنای آن که سال های زیادی از جهان گذشته است" و قبل از کرینگ، فرانسوا هانری پینو.
گفت: "چراغ ها می توانند از طریق رویدادهای یکباره در مغازه های معتبر زندگی کنند.
"سپس پرچمداران عجیب و غریب، ما طبقه بندی می کنیم.
مغازه ها، فضاهای گوچی وجود دارد.
این یک فرض است که ما این مناطق بدنه جهان هستیم.
"
تصویر: اینستاگرام گوچی
گوچی محصولات مشتریان خود، به ویژه سال ها، قیمت های بیش از 40000 یورو و 3 میلیون یورو، قطعات جواهرات.
گوچی محصول آوریل ژوئن گوچی است و مکانهایی برای این برند است.
نماد و طرحهای خانه، طول و عرض آن کارتهای مقبولیت کیف پول مردم است.
گوچی دارای سایز 10.
5 ژیلیون یورو 2022 است و یک ساباتو د سارنو خلاقانه در بین برندها قرار دارد.
به نظر می رسد که این احتمال بازنشانی شده است، و پارک جنگلی مشتری «ابربرند» است.
این اتفاق می افتد به در معرض، و فروش نقاط.
اگر الاغ گردنبند 3 یورویی باشد، قابل انجام است.
به زودی منتظر تکههای اسب و نوارهای دقیقاً سفالی هارودز باشید.