دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده

بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس]

سریال سرگیجه چه روزی پخش میشود

سریال سرگیجه چند شنبه ها میاد

سریال سرگیجه هنرپیشه ها

سریال سرگیجه هنرپیشه

سریال سرگیجه همه قسمت ها

سریال سرگیجه هادی حجازی فر

سریال سرگیجه هومن سیدی

سریال سرگیجه همتا مووی

سریال سرگیجه خوبه

سریال سرگیجه خرید

سریال سرگیجه خوبه نی نی سایت

سریال سرگیجه خلاصه داستان

سریال سرگیجه خلاصه

سریال سرگیجه قسمت دوم

سریال سرگیجه کی میاد

سریال سرگیجه چند قسمت است

سریال سرگیجه قسمت ۲

سریال سرگیجه قسمت ۱

سریال سرگیجه بازیگران

سریال سرگیجه قسمت اول

سریال سرگیجه یوتیوب

سریال سرگیجه عوامل

سریال خانه ما سرگیجه

سریال سرگیجه موضوع

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

دانلود سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

سریال سرگیجه یکی از پرستاره‌ترین مجموعه‌های معمایی شبکه نمایش خانگی است. در این نوشتار، چکیده حکایت و مختصری ازرا به شما ارائه می‌دهیم.

سریال درام رازآلود و معمایی سرگیجه، به کارگردانی بهرنگ توفیقی، دوشنبه هر هفته ساعت 20:00 به صورت اختصاصی از نماوا منتشر می‌شود. حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، پیام دهکردی و مهراوه شریفی‌نیا، از بازیگران پرطرفدار و مشهور سریال سرگیجه هستند.

مهدی بدرلو تهیه‌کنندگی مجموعه 20 قسمتی سرگیجه را بر تقبل دارد. این سریال به کلک محمد ثروتمند و همایون حجازی به نگارش درآمده است و آقا علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور، مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن هستند.

در سریال سرگیجه علاوه بر بازیگرانی که در ابتدای این نوشتار نام بردیم، علی عمرانی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، زایش معیری و شایسته سجادی هم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

سریال سرگیجه قسمت اول //سرگیجه قسمت ۱ // جلسه کاری

سریال سرگیجه کی میاد | ارزانترین بازیگران سریال سرگیجه [بیوگرافی + عکس] -

سیدی با بازی در سریال عاشقانه منوچهر پیر در نقش پیمان رستاگ توانست مبرهن بینندگان محبوبیت خاصی به دست بیاورد. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی کارنامه هنری هومن سیادت می‌توان به جال فیلم‌های سایاب به کارگردانی محمدعلی سجادی و گر باران ببارد ساخته‌ی روح‌الله حجازی اشاره کرد.

این بازیگر توانمند دانش‌آموخته رشته‌ی موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. رود تخصصی مهراوه شریفی‌نیا پیانو است. وی از 8 سالگی با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها وارد سینما شد. مهراوه شریفی‌نیا با بازی در ترسیم فریده در سریال روز دریغ به معروفیت رسید.

دریافت تندیسه بهترین و دومین بازیکن زن تلویزیون برای سریال «کیمیا» از برنامه سه ستاره شرفه و سیما در اسفند ماه سال 1394، حصول جایزه بهترین بازیگر جشن حافظ در سال 1396 و دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جشن فیلم دیاموند ایتالیا برای فیلم کوتاه «پیاده» در سال 1398 برخی از افتخارات هنری مهراوه شریفی‌نیا هستند.

سریال سرگیجه چه روزی پخش میشود | بهترین معرفی سریال سرگیجه در شبکه نمایش منسوب ومربوط به‌خانه -

زمان تقسیم سریال سرگیجه از ۲۶ دی ۱۴۰۱ هر هفته روز‌های دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌گردد، این‌چنین مدت زمان نمایش این سریال برای هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه است.

در سریال سرگیجه از ترکیب بر برای نویسندگان استفاده شده است، سرگیجه به قلم محمد بخشنده و همایون حجازی نوشته نوشته شده است. مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، رئیس علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

بهرنگ توفیقی کارگردان محبوب سریال آقازاده، اکنون دوباره با سریال جذاب سرگیجه به شبکه نمایش خانگی بازگشته تا یک سریال کامکار دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. بهرنگ توفیقی معمولا به منظور بانگ و سیما کار می‌سازد و این دومین حضور او برای ساختن یک سریال در کانال نمایش خانوادگی است.

به گزارش رویداد ۲۴؛ در سریال ایرانی سرگیجه بازیگران مطرحی مشابه حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته اند.