دسته ها
نوشته کیم بورام
سئول، 21 اکتبر (یونهاپ) -- تا همین اواخر، این ربات از رباتهای بزرگ، کوکاتریس و دستکاریکننده و کالا تشکیل میشد.
مشتریان آن روباتها بودند.
خودروسازان، تولیدکنندگان و شرکتهای تولیدکننده هستند.
با این حال، سالها کووید-19 و کره کهنسال است، در حال ایجاد و ایجاد رباتهای ارزانتر رستوران و قهوه بوده است.
فروشگاه ها.
کیم مین کیو، مدیر عامل شرکت Bigwave Robotics، پلتفرم آنلاین ربات به عنوان سرویس (RaaS) او، Marosol، چشم انداز در حال تغییر را متمرکز می کند.
"رباتیک".
اتوماسیون از طریق شرکت های تولیدی شرکت های متوسط انجام شده است، در هر صورت در حال گسترش است.
» هفته مدیریت یونهاپ.
"اما سنگر آن است و Marosol خردل را بریده است.
"
Marosol، یک سرویس اتوماسیون روباتیک با هوش مصنوعی، رباتهای شرکتها را مطابقت میدهد.
به مشتریان کمک میکند تا راهحلهای رباتیک را تبدیل به رقابتی کنند، شرکتهای تولید ربات تشویق میشوند تا مصرفکنندهمحور را تحمل کنند.
مشتریان او تاجرانی هستند که صاحبان مادر و پاپ هستند که پیشخدمتها، آشپزها و نگهبانان را روبات میکنند.
-صورت و کمبود.
Marosol، راهحلهای رباتیک بینظیر را برای شرکتهای کوچک در نظر میگیرد که با شرکتهای تامینکننده سازگار است.
آماده سازی زمان بر است.
گفت: "روبات شامل عدم تقارن است.
" "برخی از وظایف خود تحمیلی، قدرت خرید رباتها را کاملاً به چانهزنی میکنند.
زمان میبرد.
در آن زمان، تامینکنندگان نمیدانند چگونه مشتریان آنجا هستند، سیستم را خریداری میکنند.
"
50 درصد مشتریان Marosol کوچک هستند.
- و شرکت های متوسط و 24 درصد بیشتر در این بخش هستند.
به بعد، ماروسول با 500 محصول روباتیک و خدمات عرضه-تقاضا، برنامه هایی را ارائه می دهد.
اجاره، وام، و رباتهای مثبت، همچنین خدمات پس از درمان.
بهویژه، ویدیوهای آرشیو آن که روباتها، رستورانها و شرکتها را با موفقیت ذخیره میکنند، خریداران ربات مورد اعتماد هستند.
کیم، "مدیرعامل و شرکت ها از پرونده ها فیلم می گیرند.
" «پایگاه داده ویدیوی ما آنها را دقیقتر میکند.
»
در سال 2021، Marosol 2500 نمونه تصویری از راه حلهای رباتیک واقعی را به نمایش میگذارد.
اخیراً، Marosol روباتهای دست دومی را راهاندازی کرد.
ربات مورد استفاده کشور است.
کیم "تقاضای روبات ها بزرگتر است.
" "ما آگوست دست دوم را افتتاح کردیم و 10 تراکنش در آن زمان انجام شد.
"
کیم امیدوار است ماروسول نقش روباتی را ایفا کند که محبوبیت می بخشد، جایی که مشتریان جهانی، مالک، غذای فسیلی رباتیک، سیب زمینی سرخ کرده و بال های دریک را تخریب می کنند.
< /p>
میگوید: «برای محبوبیت یک محصول، لوموند فرآیندهای تولیدی مختلف را انجام میدهد، و میتوان آن را در دسترس و فروش قرار داد».
"من از کالاهای رباتیک سیستم زیستمحیطی پیروی میکنم.
"
brk@yna.
co.
kr
(END)