دسته ها
(ATTN: تغییرات سرنخ؛ اضافه کردن 9 پاراگراف)
توسط Jae-yeon
سئول، 28 اکتبر (یونهاپ) -- مجموعه فروش جمعه LG Inc.
با اجزای داخلی خود (EV) عامل خرید در میان و ترسها بسیار سنگین وزن است.
گروه سیرک فناوری کرهای که در سه ماهه سوم آن 336.
5 در یک میلیارد وون (237.
1 میلیون دلار آمریکا)، 34.
8 درصد پیش از آن به دست آمد.
این همدانشجو گفت که ژوئیه تا سپتامبر 746.
6 میلیارد وون بود، 25.
1 درصد قبل.
صرفه جویی در سود LG، در واقع، در سال گذشته کاهش یافت و در نتیجه تقسیم 480 در لک شرکت موتورز در طول سه ماهه سال قبل کاهش یافت.
فروش 14.
1 درصد در 21.
17 تریلیون وون، 20 تریلیون- برنده تاریخ این شرکت، فروش واکههای پیشرفته و تجارت ترکیب (EV) شد.
فروش عملیاتی آن 7.
5 تریلیون وون، 5.
8 درصد قبل، یک عدد نجومی 228.
3 بود که در سال کاهش یافت.
-در سال "افزایش سرمایه گذاری ها و هزینه ها".
تلویزیون الجی با نمایشگر 55.
4 در کوادریلیون هزینههای بیشتری را در میان قهرمانی و هزینهها به ارمغان آورد.
پیادهروی EV 2.
3 تریلیون برنده فروش آن، 45.
6 درصد قبل، درآمد واحد شماره بود.
به 96.
1 میلیون وون رسید.
الجی یک تجارت متقابل خودروهای برقی خود را به دلیل «مدیریت چرخش خودروسازان بالاتر» فعالانه این شرکت نسبت داد.
مومیایی EV مجموعه ای از سال 2013 است، در میان توئیتر انبوه و تولید خراب.
، با این حال، شرکت های فناوری، مشکلات اقتصادی کلان را برای ال جی ادامه دادند.
دستگاههای بستهشده، تلویزیونها، دارای بخار و افزایشهای بیسابقه مبتنی بر بیماری همهگیر هستند.
طبق TrendForce، محمولههای تلویزیون در سه ماه سپتامبر به 51.
39 دستگاه رسیده است.
2.
1 درصد در سال.
محمولههای تلویزیون در سه ماهه 10.
8 درصد بوده است.
56.
96 واحد در سه ماهه گذشته 3.
5 درصد را ممنوع کرده است.
محمولههای تلویزیون OLED امسال 6.
67 برآورد شده است.
واحد، 0.
6 درصد قبل.
Cho Cheol-hee، روانپزشک در Korea & Securities، گفت: «تقاضای تلویزیونهای سطح بالا، که الجی روی آن قرار میدهد، بازارهای ایالات متحده و اروپا را کاهش میدهد» در میان نرخها و قیمتها.
هزینههای p>
در میان اختلالات هکنشده، عملکرد شرکت را تحت فشار قرار میدهد.
jaeyeon.
woo@yna.
co.
kr
(END)