دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدامیک است؟

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

یافتن بهترین دستگاه لیزر موهای زائد شغلی می تواند یک چالش باشد زیرا تعداد زیادی دستگاه های مختلفی وجود دارد. اکنون بسیاری از افراد به عنوان یک راه حل مقرون به بهره و دائمی برای موهای ناخواسته بدن به لیزر موهای زائد روی آورده اند. با این حال، با ازدیاد محبوبیت لیزر موهای زائد ، تعداد فناوری های حاضر همان افزایش یافته است. لیزرهای دیود 810 نانومتر ، الکساندرایت 755 نانومتر ، لیزر روبی 695 نانومتر ، لیزر Nd: YAG 1064 نانومتر و غیر دستگاه های لیزر موهای زائد به عنوان درمان های دائمی از بهر موهای ناخودآگاه وجاهت ملی بیشتری پیدا می کنند. خواه به دنبال درمان پاها، زیر بغل ها یا ناحیه بیکینی خود باشید، لیزر موهای زائد برای هر قسمت از بدن موثر است. این نوشته انواع مختلف فناوری را مرتب کرده و همه آنچه را که باید در وضع دستگاه های لیزر موهای زائد بدانید آموزش می دهد. در پایان این پست وبلاگ، شما می توانید با یقین یک قرار ملاقات لیزر مو را رزرو کنید و در ختام به پوست بی عیب و کمی رویاهای خود برسید.

موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد : الکساندرایت کندلا GentleMax Pro

دستگاه لیزر خانگی موی زائد لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

در بخش پرسش و پاسخ سایت طبیب گیتا مجیدزاده سوالاتی درباره لیزر موهای زائد پرسیده شده است که توسط پزشک مجیدزاده جواب داده شده اند. در این مقاله ما شایع ترین سوالات و پاسخ آن ها را برای شما آورده ایم.

لیزر موهای زائد روشی دائمی برای خلاصی از شر موهای زائد است. این روال بسیار پیشرفته با استفاده از نوری مخصوص باعث از بین رفتن فولیکول های مو می‌شود.

کنیه لیزر قدری ترسناک به نظر می‌رسد در حالی که به هیچ وجه این چنین نیست. انرژی حاصل از لیزر میانجیگری رنگ‌دانه های موجود در فولیکول های مو جذب می‌شود و محرک از ریشه معدوم شدن آن می‌شود. از این رو زمانی که بنیاد نابود شود، دیگر مو زورمند به رشد نخواهد بود.

لیزر موهای زائد برای تمام قسمت های بدن استفاده دارد اما بهترین اقبال ها برای انجام این کار شامل بیکینی، پشت لب، ذقن و قسمت های زیر بر می‌شود. (به طور کل نواحی که دارای موی زخیم و تیره باشد، پوچ لیزری نمی تواند رخساره موی بور و کرکی موثر باشد)

دستگاه لیزر موهای زائد تعمیر | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد -- سال 1400

لیزر اندیاگ دارای درازا موج 1064 نانومتر است. اندیاگ برای پوست‌های مناسب‌تر است، برای‌اینکه امواج این لیزر می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند. در نتیجه از رنگدانه‌های موجود در پوست (که در پوست‌های ظلمانی بیشتر وجود دارد) عبور می‌کند و تنها رنگدانه‌ی مو را آماج قرار می‌دهد. این‌چنین با حذف خونرسانی فولیکول مو در حذف موهای زائد موثرتر عمل می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر دستگاه‌های لیزر از دو یا سه طول موج به صورت همزمان استفاده می‌کنند.در نتیجه می‌توانند برای انواع غضب رنگی قشر راندمان مناسبی داشته باشند. به طور مثابه دستگاه لیزر کندلا (معروف به الکس کندلا) از دو درازی موج الکساندرایت و اندیاگ بهره می‌برد.

با توجه به مطالب گفته شده، مطرح کردن این سوال «نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟» به هیئت خیلی صحیح نیست. بهتر است اینگونه بپرسیم «بهترین لیزر موهای زائد کدامیک است؟». هزینه خدمات لیزر با توجه به دستگاه‌های مختلف متفاوت است. همچنین هر دستگاه ممکن است در بعضی طیف‌های رنگی پوست عملکرد بهتری داشته باشد. سمت مشاوره و بدست‌آوردن پاس عذار لینک کلیک کنید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2022 – شناسایی دستگاه های لیزر الکساندرایت , فناوری ان دی یاگ , لیزر خانگی و …